Programy Lojalnościowe



Aby stworzyć skuteczny program lojalnościowy posługujemy się koncepcją Total Incentive Management. Key Solution buduje lojalność, ale nie tę znaną z punktowych programów „lojalnościowych” stacji paliw czy operatorów telefonii komórkowej,budujemy lojalność prawdziwą, której się nie uda kupić, tę związaną z uczuciami i pozytywnymi emocjami. Punktowe programy lojalnościowe, de facto są rabatami retro udzielanymi w naturze i jako takie nie dają wystarczającej szansy na wykreowanie pożądanej postawy wobec marki czy firmy.

Nasze programy Lojalnościowe - LoyalSolution™, opierają się na budowaniu emocjonalnego i pozytywnego przekazu związanego z marką/firmą naszego Klienta. Uczestnik programu LoyalSolution™ otoczony jest spersonalizowaną opieką konsultanta, który zna jego preferencje i w imieniu naszego Zleceniodawcy proponuje mu wybrane nagrody. Bukiet ulubionych kwiatów, czy butelka wina zaoferowana w odpowiednim momencie (np. w dniu urodzin) będzie miała dużo większy wpływ na Uczestnika, niż kolejny gadżet elektroniczny dostępny dla wszystkich. Dodatkowym bonusem z takiego podejścia, jest baza danych o najważniejszych osobach dla biznesu naszego Klienta.

LoyalSolution™ bazuje na interaktywnej aplikacji internetowej (połączonej z systemem sprzedaży naszego Klienta), w której Uczestnicy otrzymują informację jakie profity im przysługują za dotychczasową współpracę. Zawsze staramy się aby były to propozycje wyjątkowe i przygotowane specjalnie dla danej osoby (np. bilet na koncert ulubionego zespołu, lot szybowcem, przejażdżka bolidem Formuły 1. Można też wzbogacić system o automatyczne sugestie zakupowe, co należy zrobić aby otrzymać nagrodę wyższego rzędu. Całość systemu jest nastawiona na spełnianie marzeń, i potrzeb Uczestników, prowadzona w sposób spersonalizowany i zawsze w imieniu naszego Klienta.

Możliwe są też rozwiązania hybrydowe, gdzie w kilkuletnim programie lojalnościowym funkcjonują okresowe programy wsparcia sprzedaży, jest to ciekawe rozwiązanie zmniejszające koszty organizacyjne i powodujące efekt synergii pomiędzy wzrostem sprzedaży i wzrostem lojalności.