Narzędzia Big Data w KEYSOLUTION.PL = wyjazdy tańsze o 5%.

 

 

Z wielką dumą chcielibyśmy poinformować, iż w do wszystkich wyjazdów zamówionych w 2021 roku, otrzymacie Państwo świadczenie zwrotne w wysokości 5% wartości całego kontraktu. Będzie to Voucher na zorganizowanie kampanii marketingowej w bazach naszych partnerów technologicznych.

 

Jako oficjalny partner T-Mobile Polska w obszarze Performance Marketingu proponujemy, oprócz organizacji eventu, rozwiązanie T-Mobile SMS/MMS dzięki, któremu potrafimy dotrzeć do Państwa Klientów (wysyłając komunikat SMS/MMS), w momencie kiedy właśnie potrzebują Państwa produktów czy usług. To doskonałe wsparcie sprzedaży czy programów partnerskich. Dzięki niemu zwrot z inwestycji w event jest jeszcze większy. Pracujemy bezpośrednio z naszym Klientem lub z jego agencją reklamową. Dzielimy się rezultatami kampanii, które pomogą w dalszym śledzeniu ruchu w sieci i remarketingu. Jest to kolejne narzędzie programów wsparcia sprzedaży SalesSolution™, które łączymy z naszymi wyjazdami incentive i eventami.

 

Nasze kampanie w T-Mobile notują średnio 10x większy CTR-(współczynnik w % ilości kliknięć do wyświetleń) w porównaniu do kampanii Google Ads / Social czy RTB (Real Time Biding).

 

Jak to robimy?
Dzięki dokładności usługi możemy zawęzić grupę klientów (biorąc pod uwagę panujące obostrzenia oraz trendy zakupowe Klientów do – płci / miejscowości zamieszkania / średniego zobowiązania per sim / zainteresowań - po zainstalowanych aplikacjach, a przede wszystkim osobach które wyszukiwały w internecie konkretnych stron www. np. Państwa konkurencji.

 

Mamy możliwość, do 12 miesięcy wstecz, zobaczyć ruch klientów online oraz offline – fizyczne miejsca odwiedzane przez klientów oraz ich zachowanie w sieci (4,4 MLN Klientów B2C, 1,5 MLN Klientów B2B).

 

A zatem możemy dotrzeć do każdej osoby, która regularnie korzystała/korzysta z produktów firm konkurencyjnych. Czy też, odwiedzała stronę www albo aplikacje tego typu, wykonywała regularnie połączenia telefoniczne do nich. Największą zaletą tej usługi jest mierzalność.
Średnie wyniki według branż jakie notują nasze kampanie:
1. Branża budowlana/nieruchomości: 2,5-12% CTR
2. Branża AGD/Komputerowa: 2-10 %
3. Rolnicza: 3- 12%
4. Usługi informatyczne: 4-9%
W trakcie kampanii (i po) udostępniamy Państwu narzędzie do skracania linków oraz monitorowania kampanii - Shorten.pl

 

Z tego narzędzia korzystają m.in. marki typu Toyota, Lexus, CCC, Edison Energia i wiele innych.
Strona produktowa: TU: http://keysolution.4online.agency/

 

W razie pytań chętnie przedstawimy, na spotkaniu, nasze nowe możliwości i partnerów.